دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هفته ششم لیگ برتر| پرسپولیس در قزوین از پیکان سواری می‌گیرد؟

هفته ششم لیگ برتر| پرسپولیس در قزوین از پیکان سواری می‌گیرد؟
تیم‌های پیکان و پرسپولیس در قزوین به مصاف یکدیگر خواهند رفت و هر دو تیم اهداف متفاوتی را جست‌وجو می‌کنند.
کد خبر : 873764

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های پیکان و پرسپولیس در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۶:۵۰ فردا در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم خواهند رفت. 

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که دو تیم تا ۴۸ ساعت قبل از بازی نمی‌دانستند این مسابقه در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود. ورزشگاه‌های پاس قوامین و  انقلاب کرج که دو ورزشگاه اعلام شده فاقد شرایط میزبانی بودند. زمین چمن ورزشگاه آزادی هم نامطلوب است و پس فردا میزبان بازی استقلال و  هوادار خواهد بود. دیگر ورزشگاه‌های پایتخت هم در وضعیت میزبانی نبودند تا بالاجبار ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که بازی‌های شمس آذر در آن برگزار می‌شود برای دیدار فردا انتخاب شود‌.

در جدول رده‌بندی پرسپولیس در رده دوم قرار دارد و پیکان نهم است. سرخپوشان پایتخت از ۵ بازی ۱۲ امتیازی هستند و البته یک امتیاز این تیم از سوی کمیته انضباطی بابت تخلف در ثبت قرارداد کسر شده است تا شاگردان یحیی گل‌محمدی صدرجدول را از دست بدهند. وحید امیری و میلاد سرلک مصدومان سرخپوشان هستند، ضمن اینکه یاسین سلمانی به خاطر پارگی رباط صلیبی تا چند ماه آینده غایب خواهد بود. با این وجود پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد تا در مصاف با خودروسازان به میدان بروند.

در سمت مقابل پیکان از ۶ بازی ۶ امتیاز دارد. نتایج این تیم بیش از همه تساوی بوده و در بازی با پرافتخارترین تیم لیگ برتر هم کسب یک امتیاز نتیجه خوبی به شمار می‌رود.  رسول خطیبی که همواره در مقابل پرسپولیس بازی‌های تیمش حاشیه به همراه داشته در بیشتر مواقع بازنده از زمین بیرون آمده و تمایل زیادی دارد تا این بار در قامت سرمربی تیم پیکان برابر سرخپوشان پایتخت بازنده نباشد و چه بسا برنده از زمین خارج شود. 

دو تیم تا پیش از برگزاری این دیدار در بیست و سومین دوره لیگ برتر ۳۶ بار به مصاف هم رفته‌اند که از این تعداد ۲۶ برتری برای پرسپولیس و ۵ پیروزی برای پیکان بوده و ۵ دیدار با تساوی خاتمه یافته است. باید دید این بار در مقابل تماشاگران قزوینی که قاعدتا بیشتر آنها طرفدار تیم سرخپوش هستند چه نتیجه‌ای ثبت می‌شود. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته